Jun 26, 2012

Aku dan Damansara...

Sejak akhir-akhir ni...aku sering aje dapat panggilan interview keje kt damansara...
masuk arini kali ke tiga....dalam bulan ni sahaja....
apakah aku ditakdirkan keje kt sane?
satu job aku dah tolak kt TTDI damansara.....

lepas ni kota damansara...tak tahulah macam mane kan....
sabtu ni baru nak pegi interview company tu...
selok belok jalan pon aku taktaw sangat...
mesti aku kena rempit ngan moto la ni...
keta satu lagi pancit...
moto sape la aku nak pinjam ni...
al maklum lah AAX hijau yg abah bagi tu x bole nak jalan jauh...

moga aku berjaya lagi la kali ni...
moga job ni sesuai ngan aku...
wat kali keduanya aku ade pengalaman kt tmpt mcm ni...
damansara tempat elit...
rumah sewa kompem mahal...
harap2 gaji aku mahal jgk la...
hahahaha..sungguh demand....


btw...wish me luck k....:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recently post

get this widget

Blog is everywhere