Jul 16, 2012

Puasa Ramadhan..

Alhamdulillah...lagi 4 hari lagi nak sambut Ramadhan...
Ramadhan hampir tiba...
Punya tekad punya nekad...
Mesti patuh dan cuba laksanakan yang terbaik...
Perancangan kini...
Aku adalah aku yang sekarang...

Jumaat ni aku plan nak balik kampung..
Nak sambut puasa ngan mak abah...
Mak abah duk berdua je kat umah skang ni...
Harap..adik aku pn akan balik jgk lepas dia tauliah esok...
Tahniah buat adikku.. Leftenan Muda Rafidah binti Yahya..
Proud of you..
Selamat habiskan 3 tahun bersama navy UPM..
:)

Jom kita balik kampung puasa ngan mak abah...
Aku plan nak wat biskut raya weekend ni..
Harap menjadi la plan ni..
Aku nak wat biskut coklat chip...:)

I loike...nak beli mahal...baik aku buat..hehe
Alhamdulillah....
Marhaban ya Ramadhan..
Tak sabar nak puasa n solat tarawikh..:)

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ct said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recently post

get this widget

Blog is everywhere